L'ull és un òrgan del sentit de la vista del sistema sensorial, que ha evolucionat amb la finalitat de detectar la llum.
Però ...
Les i els alumnes han gaudit d'una jornada désbarjo i convivència en un entorn ple de reptes . Després d'un merescut descans per dinar i participar en algun joc, arribà el moment de refrescar-se.
Després de comprovar la importància de l'electricitat en les nostres vides, feim un circuit elèctric i esbrinam quins materials són conductors de l'electricitat i quins són aïllants.
MALLORCA VS BARÇA
Animam als majors!
Hem repassat la línia del temps i hem recordat els fets històrics que han marcat el final d'una etapa i l'inici de la següent.
Hem vist el paper de la dona al llarg de la història.
Hem fet un estudi de 5 dones de l'Edat Contemporània, dones del món de la Literatura, la Ciència, la Filosofia, l'Art i l'Activisme.
Mitjançant témpera i cera les vostres filles i els vostres fills han creat paisatges gelats.
Avui hem gaudit d'un temps de construcció. Gràcies al treball cooperatiu hem aconseguit completar la constucció d'una cúpula a base de quadrats entrellaçats i pràcticament hem acabat una altra cúpula de pentàgons i triangles.
Hem aprofitat aquest material per treballar la capacitat espacial, la visualització i identificació de patrons geomètrics, les habilitats manuals, el raonament i l'abstracció.
Cúpula a base de quadrats entrellaçats
Cúpula de pentàgons i triangles
Acomiadam l'any i el primer trimestre amb l'amistat invisible
Aquesta setmana amb na Marga, hem fet poesia tradicional japonesa, anomenada HAIKU. Hem après amb ella que és un poema breu, inspirat en l'emoció del moment, la sorpresa i la connexió amb la naturalesa.
Començam tallers. Aprenem a emprar el fil i l'agulla per posar botons. Fotos
Clica aquí per saber què fa feliç a les nines i als nins de 6è.