Els alumnes de 1r i 2n hem fet una sortida per l’entorn, que hem anomenat “Camí de Tardor”. Durant la ruta hem pogut observar tot tipus d’arbres i plantes: noguer, garrover, nisprer, figuera, ullastre… i hem vist com viuen aquesta estació de l’any, la tardor. Hem après la diferència entre arbres de fulla caduca i de fulla perenne. També hem vist ovelles, hem respirat aire pur i hem fet exercici físic caminant per la natura. Per acabar la sortida, hem escoltat el conte titulat El llardre de les fulles, que ens ha ajudat a connectar encara més amb tot el que havíem descobert. Una vegada hem arribat a l'aula, ens hem fet una polsera amb les fulles que hem recollit.
Dia 8 de novembre, n'Antonio ha complert 6 anys!
Ho hem celebrat amb rialles i moltes abraçades!
Gràcies família per organitzar una festa i convidar-nos a totes i a tots!
Per celebrar el Dia de les Verges, hem dedicat la jornada a conèixer aquesta tradició tan nostra. Hem explicat el seu origen, hem après i cantat la cançó de les Verges i hem escrit la recepta per elaborar els bunyols. Després, hem anat a veure com l’APIMA del centre els preparava en directe, tot observant pas a pas com es fan. Hem acabat la festa al pati, tastant els bunyols acabats de fer… boníssims!
Avui son les Verges,
tots hi hem d'anar.
De bunyols amb sucre,
hem de berenar.
Si vols que te digui el que és un bunyol,
és cosa rodona amb forat tot sol.
GRÀCIES APIMA!🤎
Dia 17 d’octubre, na Carolina ha complert 6 anys!
Na Carolina ha duit una tarta deliciosa i, després cantar la cançó d'Aniversari Feliç i de bufar les candeles, l’hem compartida entre tots. Ha estat boníssima i el moment ha acabat ple de rialles i moltes abraçades!
Amb en Cèsar, cada quinze dies fem una sessió dedicada al pensament computacional. A 1r, aquest aprenentatge es treballa de manera molt vivencial i manipulativa: seguim seqüències senzilles, planificam passos per resoldre petits reptes, jugam amb instruccions i començam a desenvolupar la lògica i la capacitat de resolució de problemes d’una manera divertida. En aquesta sessió en concret vàrem conèixer i utilitzar els blocs lògics, unes peces de colors i formes diferents que ens ajuden a crear figures mentre aprenem.
La dinamitzadora lingüística en llengua catalana, na Núria, ens visita cada quinze dies per dur a terme activitats molt engrescadores relacionades amb la llengua i la cultura de Mallorca. A través de cançons, contes, tradicions i paraules del nostre entorn, descobrim i gaudim de la riquesa cultural que ens envolta.
Dia 9 d'octubre, n'Anouar ha complert 6 anys!
Ho hem celebrat amb rialles i moltes abraçades!
A l'escola hem posat en marxa el programa 4.0! Na Maria Umbert, la nostra mentora, ens visitarà al llarg del curs i ens mostrarà diferents materials perquè els infants puguin descobrir i aprendre, de manera vivencial i divertida, els conceptes bàsics de robòtica i pensament computacional.
A l’aula hem estat treballant els articulemes, és a dir, com col·loquem la boca per pronunciar cada lletra i, per ajudar-nos a aprendre-ho millor, hem creat aquest recurs visual molt especial amb fotografies dels nostres alumnes mostrant les diferents posicions de la boca.
Dia 7 d'octubre, n'Aaron ha complert 6 anys!
Ho hem celebrat tots junts cantant l'aniversari feliç acompanyat de rialles i moltes abraçades!
Famílies, hem estat llegint amb molta il·lusió els missatges que ens heu deixat, i ha estat un moment molt especial per a tots i totes. Cada un de nosaltres ha pogut sentir l’afecte i l'estima que ens envieu des de casa, i això ens ha fet sentir molt acompanyats. A més, hem aprofitat per parlar de la diversitat de famílies que formem i de com totes són igual d’importants i plenes d’amor.
Gràcies de tot cor per ser part d’aquest viatge amb nosaltres!
Avui, dia 11 de setembre, en Dylan ha complert 6 anys!
Ho hem celebrat tots junts cantant l'aniversari feliç acompanyat de rialles i moltes abraçades!
A l’escola hem creat un mural conjunt amb tots els cursos, a partir d’una pregunta molt especial: “Quin és el teu somni d’enguany?”. Cada alumne ha plasmat el seu somni dins d’una estrella, un cor o un núvol, dibuixant-lo o escrivint-lo amb il·lusió. Un cop acabat, hem enganxat totes aquestes creacions en un gran mural que ara llueix penjat a l’escola, recordant-nos cada dia els somnis que ens guien.
Hem iniciat el curs amb una dinàmica molt especial: el rodet de fil.
Cada infant s’ha presentat i ha passat el fil a un company o una companya, i així hem anat teixint una teranyina que simbolitza la connexió i el suport que compartirem durant tot el curs, com una gran família que creix unida.