PRIMER
PRIMER
A través de les danses treballam diferents aspectes del desenvolupament tals com l'escolta activa, la coordinació amb els companys, la coordinació pròpia o l'equilibri. Aquesta dansa popular s'anomena Els 4 llauradors i és físicament molt exigent ja que botar amb els peus junts al llarg de tota la cançó implica un exercici físic important.
A primer ja hem començat a ubicar les notes sobre el pentagrama. Prèviament hem fet una feina de cantar, tocar i discriminar auditivament aquestes notes.
SANT ANTONI!
Sant Antoni ha arribat a l'escola i a la classe de música hem conegut els seus protagonistes i la seva història, la música i el ball. També hem vist quins són els instruments tradicionals fets amb canyes i hem escoltat i cantat amb la ximbomba.
MÚSICA
A la classe de música experimentam continuament amb els sons, treballam la música de forma vivencial. Aquesta setmana hem tocat el que hem vist les darreres setmanes, les notes sol i do mitjançant la cançó Les campanes de Salom. Prèviament les havíem escoltat, cantat, situat i ara les tocam, el proper pas serà la transferència en paper per acabar de tancar aquesta activitat. Les danses són un dels punts que més treballam ja que ens permeten treballar el sentit rítmic, la pulsació i molts d'altres aspectes.
AQUESTA SETMANA HEM CELEBRAT ELS ANIVERSARIS DE NA JÚLIA I EN VICENTE. NA JÚLIA DIA 11 I EN VICENTE DIA 13. HAN FET 6 ANYS!
AVUI ELS ALUMNES DE PRIMER I SEGON HEM ANAT D'EXCURSIÓ A LA FÀBRICA DE QUELY I ENS HAN DONAT UNA MOTXILLA AMB MOLTES COSES PER MENJAR!! ENS HA ENCANTAT!
Ahir a l' escola , i en motiu de la festivitat de Sant Antoni, vàrem elaborar trinxes de mata decorades amb flors de paper.
Avui hem celebrat els 7 anys de na Maria Rosa. Que siguis molt feliç!
PER SANT BLAI, SENYORETS! GRÀCIES APIMA PER CONTINUAR AMB LA TRADICIÓ!
HAN ESTAT BONÍSSIMS!
Per tal d' aprendre les matemàtiques d' una manera menys abstracte i més funcional, aprenem amb material manipulatiu.
Que siguis molt feliç!!
JA HAN ARRIBAT LES DISFRESSES!!
I com no podia ser d' altra manera, tot l' alumnat ha disfrutat moltíssim d'aquesta celebració!
Enguany els doblers recaudats han estat per "Sonrisa Médica".
Moltes gràcies per a les vostres aportacions.
FEIM ROBIOLS PER SETMANA SANTA
BONES FESTES DE PASQUA!!!!
Des de l' escola desitjam que passis molt bon dia d' aniversari . T' estimam molt tots. Que siguis molt feliç.
VISITA A LA BIBLIOTECA "LABERINT D' IMATGES"
Ahir vàrem anar a fer una visita a la biblioteca per conèixer els llibres il.lustrats.
Vàrem aprendre moltes coses!
Durant bona part del curs hem tingut sessions de dinamitzadora a l' aula. Moltes gràcies Montse i Núria!!.
Divendres passat vàrem gaudir d' una obra teatral interpretada per alguns dels alumnes de la nostra classe. Ho varen fer molt bé!!! Enhorabona!
I per acabar aquest curs escolar, no hi ha res com un bon bany a la platja de Sa coma!!!
BON ESTIU!!!