CALHOUN CITY SCHOOLS

DISTRICT ANNOUNCEMENTS

(Click on a school name above to view school specific news)

PARENTS/GUARDIANS:

Returning student registration is April 15, 2019 - May 17, 2019. All students returning to Calhoun City Schools for the 2019-20 school year are required to register online via Parent Portal. If you do not have a parent portal account, please visit your child's school to obtain login information. You will need a picture ID in order to receive account information. The link to Parent Portal is below:

Link to Parent Portal:

https://campus.calhounschools.org/campus/portal/calhoun.jsp

For your convenience, kiosks will be available at your child's school if you do not have access to a computer/Internet at home. Please contact Marie Funes at 706 602-6809 to schedule an appointment.

Proof of Residence is still a required document for registration and will need to be presented to the registrar before the registration process is finalized for your child. Proof of Residence can be delivered to the school or uploaded electronically in the online application.

Please refer to the student services website for more information regarding proof of residence and online registration.

Link To Student Services-Enrollment/Registration page:

https://www.calhounschools.org/new-families/enrollmentregistration

Escuelas de la ciudad de Calhoun

Registro de estudiantes que regresan

Las inscripciónes para el siguente año escolar se iniciaran el 15 de abril de 2019 hasta 17 de mayo de 2019. Todos los estudiantes que regresaran a las Escuelas de la Ciudad de Calhoun para el año escolar 2019-20 deben registrarse en línea a través del Portal de Padres. Si no tiene una cuenta en el portal para padres, visite la escuela de su hijo para obtener información para crear su cuenta en el Portal de Padres. Necesitará una identificación con foto para recibir información de la cuenta. El enlace al Portal de Padres está abajo:

Enlace al Portal de Padres:

https://campus.calhounschools.org/campus/portal/calhoun.jsp

Para su comodidad, los quioscos estarán disponibles en la escuela de su hijo si no tiene acceso a una computadora / Internet en casa. Por favor de contactar a la Sra Marie Funes para programar una cita.

La prueba de residencia sigue siendo un documento obligatorio para el registro y deberiá presentarse a la escuela antes de finalizar el proceso de registro para su hijo. La prueba de residencia se puede enviar a la escuela o cargarse electrónicamente en la solicitud en línea.

Consulte el sitio web de servicios para estudiantes para obtener más información sobre la prueba de residencia y el registro en línea.

Enlace a la página de Inscripción / Registro de Servicios Estudiantiles:

https://www.calhounschools.org/new-families/enrollmentregistration