L'escola participa en el programa d'Auxiliars de conversa des del curs 2011-2012.
La finalitat és potenciar la competència comunicativa en llengua anglesa mitjançant la incorporació al centre d'un auxiliar de conversa nadiu.
Se'n beneficien tots els alumnes de primària, que disposen d'aquest recurs 11 hores a la setmana. Gràcies a aquest programa, els infants milloren la seva comprensió i expressió orals en anglès.
Esther Cachia fou la nostra primera auxiliar de conversa. Estigué amb nosaltres al llarg del curs 2011-2012. Venia de Gales (Regne Unit), tot i que era originària de l'illa de Malta. La compartírem amb l'Escolania de Lluc.
Després de dos anys consecutius sense poder gaudir d'auxiliar de conversa per problemes pressupostaris, el curs 2014-2015 s'incorporà a l'escola Katie Marie Nolte, procedent de Connecticut (Estats Units d'Amèrica). La compartírem amb Sant Vicenç de Paül.
El curs 2015-2016, gaudírem per primera vegada d'una auxiliar de conversa en exclusiva, sense haver-la de compartir amb cap altre centre escolar, de manera que les hores setmanals augmentaren considerablement, de 6 a 12. El seu nom era Rukayat Abiola Oloko i venia de Syracuse (Estats Units d'Amèrica), malgrat que era originària de Nigèria.
William Patton Hearn fou l'auxiliar assignat a la nostra escola per al curs 2016-2017. Malauradament, només estigué amb nosaltres els mesos de febrer i març. Nascut a Charlotte (Carolina del Nord, EUA), estudià economia i salut a la universitat de Wake Forest. Abans de venir a Mallorca havia ensenyat anglès a A Coruña.
Julia Davis fou l'auxiliar del curs 2017-2018. Anteriorment, havia ensenyat anglès a Brasil, Argentina i Menorca. Llicenciada en espanyol i història, venia de Pennsilvània (EUA).
Vegeu algunes fotografies d'activitats realitzades.
Jared Allen Finkelson fou el nostre auxiliar de conversa durant el curs 2018-2019. Era de Minnesota (EUA) i havia estudiat administració d'empreses a la universitat estatal de Dakota del Nord. Era la segona vegada que exercia d'auxiliar a Mallorca; durant el curs 2014-2015 havia fet feina a l'Escola de Formació Professional Nàuticopesquera de Palma.
Katherine Card-Silache fou la nostra auxiliar de conversa durant els cursos 2020-2021 i 2021-2022. Nascuda a Washington, DC (EUA), estudià Ciències Polítiques a la Universitat James Madison. Abans de venir a la nostra escola havia treballat en anàlisi de dades i compres als National Institutes of Health.
Belinda Mollokwu és la nostra auxiliar de conversa d'enguany. Nasqué a Londres (Regne Unit) i estudià Producció Creativa per a Teatre i Espectacles en Directe a Birkbeck - University of London. Ha viscut a Nova York i Nova Jersey (EUA) i actualment resideix a Búger. Com a novetat d'aquest curs, Belinda estarà amb nosaltres 15 hores setmanals, a diferència de les 12 que passaven habitualment.