Poc després de l'èxit del musical Shackleton, al juny de 2019, vam començar a treballar en el que havia de ser el proper musical. Volíem que els pares sortissin de l'espectacle amb un somriure als llavis, després de passar una estona divertida. No vam trigar gaire a decidir que proposaríem fer un viatge en el temps, jugant amb la nostàlgia que provoca recordar temps passats. Molts dels pares actuals de l'escola van passar la seva adolescència i joventut als anys 80. 

Durant el primer trimestre del curs 2019-2020 es van treballar les lletres de les cançons i el guió. A més, es van fer els càstings d'alumnes, tant per cantar com per ballar. Tot anava segons el que havíem previst. El 12 de març de 2020, a les 9:00h del matí, vam començar a gravar tots els diàlegs i la cançó n.3, "Enamorats". Tot anava bé, i estàvem contents amb el resultat quan, de sobte, se'ns va comunicar que havíem de deixar de gravar, perquè l'escola es tancaria l'endemà i, durant 15 dies, ningú podria venir a Bell-lloc. Amb tota la il·lusió del món, al mes de juliol, vam acabar d'enllestir la gravació, pensant que potser al 2021 podríem estrenar el musical.  Per aquest motiu, en el guió i en les lletres d'algunes cançons hi ha referències al 2021.

Com tots sabeu, fins al maig de 2022 no ha estat possible estrenar Boom! Unes vacances ideals. S'hauria d'haver estrenat el 15 de maig de 2020, dia Internacional de la família i 32 anys després que a Almeria arribessin en Harrison Ford, l'Steven Spielberg i la resta del seu equip per a rodar durant uns dies diverses escenes de la tercera part d'Indiana Jones, "Indiana Jones y la Última Cruzada".

Una família marxa de vacances a l'hotel on es van conèixer els pares. Allà els ofereixen el pack BOOM!, una teràpia de xoc per a casos com el seu. Un viatge que els portarà a descobrir per què n'és tant, d'important, la família.