Vandaag is het verslagje geschreven door een vrijwillige leerling!
Vandaag hebben we verder geknutseld aan het schapenwolletje dat we gisteren tijdens de workshop maakten. Je kon het zelf pimpen in een wapenschild.
Daarna was het tijd om te eten. We aten kip met ananas, rijst en currysaus en als soep kregen we kervelsoep met balletjes. We kregen ook een dessertje : yoghurt.
Dan hadden we even rust en we vlogen na die rust direct in actie.
We hadden een sportnamiddag. We speelden een ladderspel dat bestond uit 13 sporten.
De top 3 van de winnaars was :
🥇Thiebe
🥈Wout
🥉Nio
Nu gaan we eten en daarna is het fuif. ‘k Heb er zin in!
Verslagje van Juline.