2nd Erasmus Week

Dilluns 8 de maig:

Les dues primeres hores, el Jordi, el Bernat i la Paula van fer una petita demostració de diverses coses:

la primera hora vam assajar com ho faríem i acabar de quadrar tot.  Després, van venir els italians al gimnàs, i en Bernat va explicar una mica que són les sardanes (un tipus de ball), després va fer un petit ‘’taller’’ d’alguns passos bàsics per posar-ho en pràctica.

En Jordi i la Paula van fer una petita demostració d’una ‘’sevillana’’. En Jordi també va ensenyar alguns passos bàsics que normalment es ballen en una ‘’sevillana’’

Per últim, la Paula va tocar una mica el teclat, com a benvinguda

Les dues últimes hores vam fer classe normal fins a les 12:30 h que és quan vam anar a la platja de Mataró, a dinar i vam fer un parell de jocs de cohesió per conèixer-nos una mica més.

Dimarts 9 de maig:

Dimarts els italians van anar a Barcelona a visitar diferents places i escultures que hi ha. Van marxar a les 8:00 h del matí i van arribar al voltant de les 4 de la tarda (nosaltres vam fer classe normal).

Dimecres 10 de maig:

Vam anar a la casa Coll i Regàs, un edifici modernista amb una gran importància de fa anys, ja que abans en aquella casa hi vivia gent (la família coll i Regàs). Ens van explicar la història d’aquella casa i ens van ensenyar diferents rajoles. Després vam pintar amb un llapis 3D, amb unes imatges a sota, que eren algunes de les formes de les rajoles que hi havia.

Al voltant de les 11:00 h vam anar a esmorzar al davant de la basílica de Santa Maria, i per últim ens van repartir per grups, i vam fer una petita gimcana per algunes parts del centre a partir de pistes que ens donaven.

Dijous 11 de maig:

Dijous els professors ens van explicar el que faríem els dos últims dies: havíem de dissenyar i fer una catifa de flors per exposar a Temps de flors a Girona. Aquesta activitat tractava de fer una catifa feta amb diferents materials (sorra, serradures de fusta, bicarbonat, etc.) i l’havíem d’exposar divendres a Girona. Primer, ens vam dividir en grups per pensar en idees per fer la catifa. Cada petit grup va proposar una idea i al final vam proposar un disseny final. Ens vam posar a experimentar amb diferents materials fins que vam provar-los tots. A la tarda, vam tintar els materials que necessitàvem de diferents colors i vam començar a fer el dibuix final a un paper rodó de 2,5 metres de diàmetre. Finalment, vam enllestir-ho tot per l'endemà.

Divendres 12 de maig:

Vam sortir en bus cap a Girona a les 8:00. Va ser una hora de viatge, i quan vam arribar allà vam haver de transportar tots els materials cap a l’església de Sant Feliu, a on faríem la catifa floral. Mentre alguns construïen la catifa, uns altres van anar a fer una volta per Girona per fer una mica de turisme. Al cap d’una hora, vam canviar els grups: qui estava fent la catifa va passar a anar a fer un volt per Girona, i els que estaven a l’interior de l’església van anar a visitar la ciutat. Quan la catifa va estar acabada, vam sortir tots a dinar a fora. Els professors ens van donar un parell d’hores i nosaltres vam anar a fer un volt per la ciutat. En acabar, vam tornar tots junts en bus cap a Mataró.