Portada

Us donem la benvinguda al web de l'Institut Montpedrós de Santa Coloma de Cervelló

Ens visiten els holandesos!

6 d’oct. 2017, 0:17 publicada per Institut Montpedrós   [ actualitzat el 10 d’oct. 2017, 4:07 ]

Del 4 al 10 d’octubre ens visiten 68 companys de l’Ichtus Lyceum d’ Holanda. És el retorn del projecte d’intercanvi que els alumnes actualment de 3t ESO ja van iniciar amb un fantàst

ic viatge a Holanda el passat mes d’abril.

Els alumnes holandesos estan a les cases de les seves parelles d’intercanvi, així com a casa de famílies d’alumnes de 3r que voluntàriament estan acollint a un alumne holandès. A totes elles, moltes gràcies!

Avui dia 5 d’octubre, els alumnes de 4t ESO i els alumnes holandesos han realitzat una gimcana per la Colònia Güell i Santa Coloma, visitant la Cripta de Gaudí, i acabant al nostre institut. Una vegada allà, els nostres alumnes han fet en petits grups presentacions sobre la nostra cultura, la nostra gastronomia, etc.

Demà continuarem el programa amb una visita de Tarragona, on realitzaran tasques sobre el romànic,  i Sitges, on disposaran temps lliure per passejar, anar de compres o banyar-se, si el temps acompanya!

Creuem els dits!

Dimarts 10 d'octubre

Ahir els nostres alumnes i les seves parelles d'intercanvi van a anar a Barcelona. Van visitar la Barceloneta, la Sagrada Família i l'antic Hospital de Sant Pau. Per la tarda vam fer una festa de comiat a l'institut i tothom s'ho va passar molt bé!   Avui és l'últim dia, i aquest matí hem fet un regal artístic fet a mà per als seus companys abans de marxar a l'aeroport. Fins la propera!

Alumnat de 4t a Berlín

15 de set. 2017, 7:46 publicada per JUAN PEDRO ARCOS ESCRIBANO   [ actualitzat el 21 de set. 2017, 8:56 ]

A les 13:12 h ens diuen que acaben d'aterrar. I que tot ha anat bé.
De moment una primera imatge del grup quan encara no havien embarcat.
Dilluns 18 de setembre.
Hola!  Avui tot fantàstic! Primer hem anat a l'institut a fer una visita del centre.  Després els alumnes han fet una gimcana visitant la ciutat.  I hem finalitzat al museu jueu fent una visita guiada i un taller de cuina.  Als nens els hi ha encantat i el temps acompanya!
Ja ho sabeu, clicant a la imatge podeu veure l'àlbum de fotografies.
Dimarts 19 de setembre.
Els nostres alumnes estan fets uns artistes! Avui hem fet classes d'alemany al Phorms Gymnasium i després hem anat a fer un taller de grafitti. Han disfrutat moltíssim i han fet unes obres molt maques! Mireu les fotos!  Finalment gen fet una passejada per l'East Side Gallery per veure les famoses obres pintades sobre el mur.
Dimecres 20 de setembre.
Hola!  Avui també molt be tot! Hem fet un tour en bicicleta veient els palaus i la ciutat de Postdam. Els hi ha agradat molt l'experiència, excepte per un petit moment de pluja que no ha aconseguit espatllar un dia fantàstic ni evitar que s'ho passessin molt bé 😉
Dijous 21 de setembre
Avui hem visitat el camp de concentració de Sachsenhausen i els nostres alumnes han pogut fer-se una idea de com era el dia a dia d'un presoner al camp.  Una barreja de sentiments que els hi ha fet ser conscients de les tragèdies anys enrere viscudes.  Per acabar d'enfortir els llaços creats, els alumnes han organitzat un sopar de comiat.

Inici de Curs 2017-18 i proves de setembre

11 de jul. 2017, 0:51 publicada per Institut Montpedrós   [ actualitzat el 31 d’ag. 2017, 9:59 per JUAN PEDRO ARCOS ESCRIBANO ]

• Dilluns  4 de setembre  de 10 a 12 hores, els nois i les noies que faran 1r d’ESO, hauran de venir  a l’Institut per tal de realitzar les Proves d’avaluació inicial de Matemàtiques, Llengua Catalana, Llengua Castellana i Llengua Anglesa. L’horari és el que figura a la taula adjunta. Cal que portin un bolígraf blau.
  • Per a les proves de setembre de l'alumnat que ha de recuperar, a la taula adjunta trobareu calendari i horari.
  • El lliurament de notes es farà dijous dia 7 de setembre a les 9 hores.
  • Les classes del nou curs 2017/2018 per a tot l’alumnat començaran el dia 14 de setembre a les 8:00.
  • El proper curs 2017/2018 podrem continuar realitzant la jornada lectiva compactada de dilluns a divendres de 8:00 a 14:30 hores.

Molt bon estiu!

Alumnat 4t d'ESO 2017-18. OPTATIVES

6 de jul. 2017, 3:41 publicada per JUAN PEDRO ARCOS ESCRIBANO   [ actualitzat el 6 de jul. 2017, 3:41 ]

A l’arxiu adjunt Tria optativa 4t 17-18  podeu trobar l’assignació d’optatives per a l’alumnat que cursarà quart el proper curs. Aquesta assignació està feta tenint present l’itinerari triat i la matèria 3.

Graduació 4t d’ESO 2017

5 de jul. 2017, 2:13 publicada per JUAN PEDRO ARCOS ESCRIBANO   [ actualitzat el 6 de jul. 2017, 3:37 ]

L’àlbum, al qual podeu accedir clicant la imatge, ha estat preparat per la Dolors Corominas, mare d’en Ramon Fradera Corominas, alumne del 4tB. Les fotografies han estat realitzades també per pares d'alumnes de 4t: Daniel Moreno, Xavi Femenia i Luti García.

El nostre agraïment per la feinada feta.

Festa final de curs 2016-2017

30 de juny 2017, 5:11 publicada per JUAN PEDRO ARCOS ESCRIBANO   [ actualitzat el 30 de juny 2017, 5:13 ]

NOTA DE L'AMPA EN RELACIÓ A LA FESTA:

Recordeu-vos de respondre el correu electrònic enviat per l'Ampa per a dir les persones que anireu a sopar perquè puguin fer un càlcul de les taules i cadires necessàries (només dir el nombre d'adults).

Les persones que s’animin a col.laborar amb l'Ampa el dia de la Festa, poden escriure un e-mail a l’adreça electrònica de l’AMPA (ampainstitutscc@gmail.com), amb el telèfon perquè puguin posar-se en contacte amb vosaltres.

Gràcies!!

En el comiat de l’alumnat de 4t

27 de juny 2017, 0:34 publicada per Institut Montpedrós

Ahir , 26 de juny, es va fer l’acte de graduació de l’alumnat de 4t. La professora Isabel Herrero (Ed. Visual i Plàstica), ha preparat una presentació amb un petit recull de treballs fets per aquests alumnes en la seva estada al centre.  Com es diu al final de la presentació, Que tingueu molta sort!

Recollida de Notes

22 de juny 2017, 7:35 publicada per JUAN PEDRO ARCOS ESCRIBANO

La recollida de notes de notes per a tots els cursos és dimarts, dia 27 a les 10h.

Viatge de fi de curs de quart.

16 de juny 2017, 11:55 publicada per Institut Montpedrós   [ actualitzat el 20 de juny 2017, 3:00 ]

Cliqueu sobre la imatge per veure l'àlbum de fotografies.

Divendres 16

El viatge ha anat perfecte. Hem visitat el Palacio Real.
 Hem sopat gairebé al km 0 i hem gaudit de la nit de Madrid.

Dissabte 17

Toledo, visita guiada pel casc antic. També hem vist el Museu d' El Greco.
I tot això a 42 graus.

Diumenge 18

Segovia amb aturada a l' Acueducto. Visita a l'Alcazar i l'Escorial.
De fred res.

Dilluns 19

A primera hora hem entrat a El Prado fent una aturada especial davant Las Meninas.
Després ha tocat un passeig pel Retiro, dinar i itinerari pel Madrid dels Austries.
La resta de la tarda tomb lliure per sol i Plaça Major.

Dimarts 20

Viatge de tornada.

Servei comunitari del nostre alumnat

14 de juny 2017, 8:53 publicada per JUAN PEDRO ARCOS ESCRIBANO   [ actualitzat el 11 de jul. 2017, 0:37 ]

Enguany  un total de 49 alumnes de 3r d'ESO  han participat en el projecte " MOVE ON UP " de l'assignatura de Cultura i Valors.
Els/les alumnes han realitzat 10 hores de Servei Comunitari acompanyant al professorat/entitat en tasques de suport lector, manualitats, educació física, consergeria i organització de la festa de la cirera.
L'alumnat ha valorat molt positivament l'experiència. També s'ha fet una valoració positiva des dels centre col·laboradors als quals hem d'agrair molt la seva predisposició. Així doncs, moltes gràcies a l'Escola de la Colònia i l'Escola Pla de les Vinyes, la Llar d'infants Municipal Rojas Feliu i el Centre de Recursos Juvenils Can Carletes.
I moltes gràcies a l'alumnat: