No podem negar que la cultura i els mitjans de comunicació tenen un rol molt important a l’hora d’enriquir a la societat (ens informen, ens uneixen, sacien la nostra curiositat)…però precissament per la seva importància i omnipresència poden arribar a ser una arma de manipulació massiva, i acabar dominant i diringint les nostres formes de pensar i/o d’actuar.