Straipsniai1‎ > ‎

PPI vartojimas susijęs su skrandžio vėžio rizika net po H. pylori eradikacijos.

Nacionalinė Medikų Asociacija paskelbė 2017-11-02 08:39   [ atnaujinta 2017-11-13 09:59 ]

Ilgalaikis protonų pompos inhibitorių (PPI) vartojimassusijęs su padidėjusia skrandžio vėžio rizika net ir po Helicobacter pylori (HP) eradikacinės terapijos, rašoma internetiniame žurnale Gut (2017-10-31).

https://bookinghealth.com/diseases/stomach-gastric-cancer
Honkongo universiteto mokslininkai, vadovaujami Ka Shing Cheung, tyrė koreliaciją tarp PPI vartojimo ir skrandžio vėžio HP infekuotiems asmenims, kuriems skirta HP terapija. Tyrime dalyvavo 63397 asmenys, kuriems skirta triguba klaritromicino terapija nuo 2003 iki 2012 metų periode.
Vaizdas: https://bookinghealth.com/diseases/stomach-gastric-cancer

Mokslininkai nustatė, kad vidutiniškai 7,6 metų stebėjimo periode 0,24 proc. subjektų išsivystė skrandžio vėžys. PPI vartojimas koreliavosi su padidėjusia skrandžio vėžio rizika, nors H2 receptorių antagonistų vartojimas nebuvo susijęs su šia rizika. Kuo ilgesnė PPI vartojimo trukmė, tuo didesnė skrandžio vėžio rizika. 

"Ilgalaikis PPI vartojimas susijęs su padidėjusia skrandžio vėžio rizika net po HP eradikacinės terapijos," teigia tyrimo autoriai.

Vienas tyrimo autorius deklaravo ryšius su farmacine industrija.

Santrauka/Straipsnis


https://www.teledema.lt/specialus/medikas

Comments