Informacje ze świata...

Grupa ucząca się castellano, postanowiła sprawdzić co słychać u "rodzimych użytkowników" języka hiszpańskiego

El Barco

opublikowane: 13 paź 2017, 14:29 przez Rafał Kraszek   [ zaktualizowane 13 paź 2017, 15:13 ]

Dzisiaj byliśmy na spacerze w parku i na statku wycieczkowym na którym popłynęliśmy wzdłuż wybrzeża. Poszliśmy dzisiaj do ładnego parku, który był bardziej jak zoo. Naszym zadaniem było zrobić zdjęcia określonym przedmiotom lub zwierzętom. Wśród nich był nawet kangur. Potem rzeczywiście okazało się że nikt sobie z nas nie żartował i rzeczywiście były tam różne zwierzęta. Po obiedzie wybraliśmy się do portu aby wsiąść na nasz statek. Mieliśmy dzisiaj rzadką okazję podziwiać dziewięćdziesięcio metrowy superjacht Tatoosh należący do Paula Allena, współwłaściciela Microsoftu. Po chwili zachwytu był czas na wejście na nasz trochę mniejszy statek wycieczkowy. Poza ładnym widokiem na miasto i przelatującymi nad nami samolotami, gwiazdą naszej wycieczki były delfiny, które zaciekawione podpłynęły do naszego statku. Były bardzo śmiałe, podpływały blisko, wyskakiwały z wody, i pływały do góry brzuchem aby sie przed nami popisać. Były to bardzo towarzyskie zwierzęta. To bardzo ciekawe przeżycie móc zobaczyć delfina w swoim naturalnym środowisku.

Pozdro z Malagi,
Jutro niestety wracamy,
Rafał, Włodar i Kacper

Nerja

opublikowane: 13 paź 2017, 04:46 przez Zuzanna Czyżewicz

W środę odwiedziliśmy małe, nadmorskie miasteczko, Nerja. Mieliśmy szczęście, ze akurat tego dnia odbywał się tam festiwal flamenco. Mogliśmy posłuchać muzyki i zobaczyć zarówno profesjonalistów, jak i dzieci tańczących, śpiewających i grających flamenco. W całym miasteczku pełno było osób ubranych w tradycyjne stroje do tańczenia flamenco (od małych dzieci, po seniorów☺️). Spędziliśmy trochę czasu na plaży i zażylismy kąpieli w morzu. Pogoda jak zwykle nam dopisała, wiec ten dzień zaliczamy do udanych. Pozdrowienia z cieplutkiej Malagi i do zobaczenia w poniedziałek❤️

11.10.2017

opublikowane: 12 paź 2017, 06:53 przez Karol Korneluk

Dzisiaj byliśmy w hiszpańskiej szkole Ave Maria. Mieliśmy możliwość porozmawiania z rówieśnikami po hiszpańsku. Zorganizowano dla nas różne atrakcje. Najmłodsi uczniowie zaśpiewali nam przygotowane wcześniej piosenki, a jeden ze starszych uczniów zagrał dla nas na pianinie. Następnie zwiedziliśmy budynek szkoły, byliśmy między innymi w sali informatycznej oraz w części gdzie naprawiano i budowano samochody. W szkole byliśmy do 14, a później mieliśmy czas wolny, mogliśmy pojechać do centrum lub pójść na plaże. Ten dzień był pełen niezapomnianych wrażeń.
Pozdrawiamy z słonecznej Malagi🙂

Granada

opublikowane: 10 paź 2017, 15:23 przez Gustaw Perka

Już z samego rana wsiedliśmy do autobusu i wyruszyliśmy w naszą emocjonującą podróż. Po drodze zwiedziliśmy najstarszą świątynię w Hiszpanii. Została ona wybudowana na cześć bogów. Następnie, jak już dotarliśmy do Granady, to zaczęliśmy zwiedzanie od catedra de Granada. Oprócz pięknych zabytków miasto to, może pochwalić się również majestatycznymi widokami oraz wspaniałym zamkiem. Ogólnie było gorąco oraz mogliśmy spróbować hiszpańskich tapas, a dzień spędziliśmy miło i przyjemnie.

09.10.2017

opublikowane: 9 paź 2017, 14:48 przez Julia Skarbek

Dzisiaj po raz pierwszy byliśmy w szkole. Mieliśmy lekcje z bardzi miłą panią profesor, która ma na imię Noemí. Po lekcjach wróciliśmy do domów ,żeby zjeść i odpocząć. O 16.30 pojechaliśmy do centrum Malagi, gdzie zobaczyliśmy najsłynniejsze miejsca w Maladze, na przykład teatr rzymski, pomnik Picassa i dom Antonio Banderasa. Pod koniec dnia mieliśmy czas wolny.