Temàtica de la campanya
Treballar les diferències i desigualtats en diversos àmbits per aprendre a viure amb elles. Treballar-ho des del punt de vista positiu.
Contingut:
Al llarg del curs, volem fer conscients als alumnes les següents premisses:
Ser diferents ens fa créixer: treballarem la diferència a l’escola entre iguals.
Descobrirem noves realitats per enriquir-nos personalment: coneixerem quines altres realitats hi ha a la nostra ciutat.
Tal com va dir Sant Josep de Calassanç “L’educació és la millor eina per a canviar el món”. Volem aprofitar aquesta campanya per conèixer les realitats del món que ens envolta a través de les realitats d’altres Escoles Pies que hi ha al món. Ens servirà per ser conscients de com de diferents són uns alumnes i altres pel fet d’haver nascut a un lloc o a un altre.
Tot plegat anirà relacionat amb la celebració del Bicentenari a la nostra escola.
Les activitats que s’aniran realitzant les prepararà l’equip de pastoral i es portaran a terme a les aules a través del tutor o tutora.
Us presentem el logo d'aquest curs de la campanya "DIFERENPIA’T". La guanyadora ha estat la Berta Garcia de 1r d’ESO C: felicitats!