ACCÉS USUARIS

El temps a Brianxa

VISITES

NOTÍCIES DE L'ESCOLA BRIANXA
  • LLISTATS DE LLIBRES DE TEXT, MATERIAL I REUNIONS D'INICI DEL CURS 2017-18 En aquesta notícia annexem els següents documents:Llistat de llibres de text 2017-18.Material de Primària 2017-18.Reunions d'inici de curs 2017-18.Com comprar amb IDDINK ...
    Publicat a les 21 de juny 2017, 9:37 per Xavi Manresa
  • ENGLISH DAY 2017! This morning, the class of 3rd of ESO organised a karaoke party at which our students had the opportunity to sing a great variety of songs. The whole school was ...
    Publicat a les 20 de juny 2017, 14:27 per Rosa Matas
  • LES FERRERES Els alumnes de tercer i quart de primària hem fet el tancament de curs a les Ferreres com cada any. Pujada amb bici, esmorzar, banyada a la piscina i dinar ...
    Publicat a les 19 de juny 2017, 12:02 per Teresa Garcia
  • PANERA DE TERCER D'ESO Us presentem a continuació, tant la relació de productes recollits com (i sobre tot) la relació dels establiments del nostre poble que ha col·laborat amb nosaltres amb la donació ...
    Publicat a les 16 de juny 2017, 1:57 per Quim Haro
  • FESTA FINAL DE CURS 2017 El proper divendres 16 de juny celebrem la festa final de curs amb el següent programa:TARDA - A LES 18H. al pati central de l’escola, PARTIT DE BÀSQUET a ...
    Publicat a les 13 de juny 2017, 5:51 per Xavi Manresa
  • 2n VISITA LA RÀDIO Avui els nens i nenes de 2n de primària hem anat a visitar Ràdio Tordera. Ens havíem preparat per parlar del nostre projecte: l'Univers i ho hem fet molt ...
    Publicat a les 1 de juny 2017, 6:14 per Sílvia Planas
  • JORNADA DE PORTES OBERTES: "L'UNIVERS" IV JORNADA DE PORTES OBERTES, PRESENTACIÓ DEL PROJECTE: "L'UNIVERS"Atenció mares i pares, àvies i avis, familiars i amics, Com ja fa uns anys, a principis de setembre ...
    Publicat a les 30 de maig 2017, 7:46 per Xavi Manresa
  • TALLER DE RECICLATGE DE DEIXALLES El passat dia 19 de maig els alumnes de 3r i 4t de primària van participar en un taller de reciclatge de les deixalles. Constava d'un itinerari de jocs ...
    Publicat a les 28 de maig 2017, 13:27 per Teresa Garcia
  • ROBORESME 2017 AL DIARI ARA El diari Ara ha publicat aquest dissabte "La robòtica com a eina educativa" d'Esther Escolán un article sobre la IV Jornada de Robòtica i Programació de l'Alt ...
    Publicat a les 31 de maig 2017, 11:00 per Joan Collet
  • COLÒNIES DE CICLE MITJÀ I SUPERIOR Els alumnes de cicle mitjà i superior han marxat avui de colònies cap a Gualba, a la casa de colònies el Pinatar. Els esperen tres dies plens d'aventures i ...
    Publicat a les 26 de maig 2017, 13:03 per Xavi Manresa
  • El nostre viatge per l'espai Al llarg del curs els astronautes de P5 hem estat viatjant i descobrint coses de l'espai. Ara que ja s'apropa el final del curs,  és hora de recordar ...
    Publicat a les 18 de maig 2017, 14:16 per Cristina Vinyas
  • COLÒNIES P4,P5,1R I 2N Els dies 9 i 10 de maig els alumnes de P4, P5, 1r i 2n vam anar de colònies a Gualba, a una gran casa de colònies situada al peu ...
    Publicat a les 16 de maig 2017, 6:21 per Sílvia Planas
  • Coll de Nargó, el TS d'ESO2 Dilluns, dimarts i dimecres d'abans de Sant Ponç, els alumnes d'ESO2, acompanyats pels seus tutors, varen estar pel Pirineus, en concret a Coll de Nargó, prop de Seu ...
    Publicat a les 12 de maig 2017, 4:06 per Joan Collet
  • PATRIMONI DE TORDERA Aquesta setmana i fins dimarts 16 de maig, els alumnes de Tercer d’ESO estem ocupats amb el Treball de Síntesi “PATRIMONI DE TORDERA”.Ahir dilluns vàrem fer la primera ...
    Publicat a les 9 de maig 2017, 1:35 per Xavi Manresa
  • FI DE CURS DE 4t D'ESO A ITÀLIA (ACTUALITZAT 10/05/2017) Aquest dimarts, dia 9 de maig, els alumnes de 4t d'ESO marxem de viatge final de curs cap a Itàlia. Estarem a les ciutats de Florència i Roma, visitarem ...
    Publicat a les 10 de maig 2017, 6:55 per Xavi Manresa
  • ELS NENS I NENES DE P3 HEM ALLUNAT AMB EL NOSTRE COET Els nens i nenes de P3 hem fabricat uns coets molt xulos amb els que poder viatjar per l´espai.Com bons astronautes hem anat vestits amb tot el que ...
    Publicat a les 6 de maig 2017, 13:50 per Clara Serrano
  • CANTÀNIA LA NIT DELS MALSONS Dimecres, dia 3 de maig, els alumnes de 4t de Primària, vàrem anar a l'Auditori a la Cantània titulada "La nit dels malsons".Sinopsi:Tenir por no és dolent ...
    Publicat a les 5 de maig 2017, 1:50 per Pilar Izquierdo
  • SORTIDA A LA BIBLIOTECA P3 Per primera vegada els nens i nenes de P3 hem anat a la biblioteca del poble. Ha sigut un super passeig ...  però com que ja som molt grans hem anat ...
    Publicat a les 4 de maig 2017, 13:04 per Clara Serrano
  • Un drac ferotge per la boca treu foc... DRACS DE PLASTILINA FETS PELS NENS I NENES DE P4.
    Publicat a les 2 de maig 2017, 8:25 per Sílvia Santiago
  • PREMIS LITERARIS SANT JORDI DE TORDERA 2017 PREMIS LITERARIS SANT JORDI DE TORDERA 2017La Regidoria de cultura va lliurar el diumenge 23 d'abril, durant la fira de Sant Jordi, els premis del concurs de punts ...
    Publicat a les 2 de maig 2017, 3:32 per Viqui Carlos
S''estan mostrant les entrades 1 - 20 de 112. Mostra'n més »