ACCÉS USUARIS

El temps a Brianxa

VISITES

NOTÍCIES DE L'ESCOLA BRIANXA
  • Calendari d'entrades al setembre a l'aula de P3 Reunió de curs de P3: DIMARTS 5 DE SETEMBRE A LES 18H Recordeu que els nens i nenes no poden venir a aquesta reunió.   DIMARTS 12   DIMECRES 13     DIJOUS 14 ...
    Publicat a les 31 d’ag. 2017, 13:49 per Cristina Vinyas
  • CALENDARI DE LES PROVES EXTRAORDINÀRIES DE SETEMBRE D'ESO
    Publicat a les 17 de jul. 2017, 3:25 per Joan Collet
  • TORRE, PAL DE PALLER: Avui, de la mà amable de mossèn Salvador i la Dolors Oliveres, he pogut pujar al campanar de Tordera. Quantes vegades me l’he mirat des de l’ombra? No ...
    Publicat a les 13 de jul. 2017, 8:24 per Quim Haro
  • LLISTATS DE LLIBRES DE TEXT, MATERIAL I REUNIONS D'INICI DEL CURS 2017-18 En aquesta notícia annexem els següents documents:Llistat de llibres de text 2017-18.Material de Primària 2017-18.Reunions d'inici de curs 2017-18.Com comprar amb IDDINK ...
    Publicat a les 21 de juny 2017, 9:37 per Xavi Manresa
  • ENGLISH DAY 2017! This morning, the class of 3rd of ESO organised a karaoke party at which our students had the opportunity to sing a great variety of songs. The whole school was ...
    Publicat a les 20 de juny 2017, 14:27 per Rosa Matas
  • LES FERRERES Els alumnes de tercer i quart de primària hem fet el tancament de curs a les Ferreres com cada any. Pujada amb bici, esmorzar, banyada a la piscina i dinar ...
    Publicat a les 19 de juny 2017, 12:02 per Teresa Garcia
  • PANERA DE TERCER D'ESO Us presentem a continuació, tant la relació de productes recollits com (i sobre tot) la relació dels establiments del nostre poble que ha col·laborat amb nosaltres amb la donació ...
    Publicat a les 16 de juny 2017, 1:57 per Quim Haro
  • FESTA FINAL DE CURS 2017 El proper divendres 16 de juny celebrem la festa final de curs amb el següent programa:TARDA - A LES 18H. al pati central de l’escola, PARTIT DE BÀSQUET a ...
    Publicat a les 13 de juny 2017, 5:51 per Xavi Manresa
  • 2n VISITA LA RÀDIO Avui els nens i nenes de 2n de primària hem anat a visitar Ràdio Tordera. Ens havíem preparat per parlar del nostre projecte: l'Univers i ho hem fet molt ...
    Publicat a les 1 de juny 2017, 6:14 per Sílvia Planas
  • JORNADA DE PORTES OBERTES: "L'UNIVERS" IV JORNADA DE PORTES OBERTES, PRESENTACIÓ DEL PROJECTE: "L'UNIVERS"Atenció mares i pares, àvies i avis, familiars i amics, Com ja fa uns anys, a principis de setembre ...
    Publicat a les 30 de maig 2017, 7:46 per Xavi Manresa
  • TALLER DE RECICLATGE DE DEIXALLES El passat dia 19 de maig els alumnes de 3r i 4t de primària van participar en un taller de reciclatge de les deixalles. Constava d'un itinerari de jocs ...
    Publicat a les 28 de maig 2017, 13:27 per Teresa Garcia
  • ROBORESME 2017 AL DIARI ARA El diari Ara ha publicat aquest dissabte "La robòtica com a eina educativa" d'Esther Escolán un article sobre la IV Jornada de Robòtica i Programació de l'Alt ...
    Publicat a les 31 de maig 2017, 11:00 per Joan Collet
  • COLÒNIES DE CICLE MITJÀ I SUPERIOR Els alumnes de cicle mitjà i superior han marxat avui de colònies cap a Gualba, a la casa de colònies el Pinatar. Els esperen tres dies plens d'aventures i ...
    Publicat a les 26 de maig 2017, 13:03 per Xavi Manresa
  • El nostre viatge per l'espai Al llarg del curs els astronautes de P5 hem estat viatjant i descobrint coses de l'espai. Ara que ja s'apropa el final del curs,  és hora de recordar ...
    Publicat a les 18 de maig 2017, 14:16 per Cristina Vinyas
  • COLÒNIES P4,P5,1R I 2N Els dies 9 i 10 de maig els alumnes de P4, P5, 1r i 2n vam anar de colònies a Gualba, a una gran casa de colònies situada al peu ...
    Publicat a les 16 de maig 2017, 6:21 per Sílvia Planas
  • Coll de Nargó, el TS d'ESO2 Dilluns, dimarts i dimecres d'abans de Sant Ponç, els alumnes d'ESO2, acompanyats pels seus tutors, varen estar pel Pirineus, en concret a Coll de Nargó, prop de Seu ...
    Publicat a les 12 de maig 2017, 4:06 per Joan Collet
  • PATRIMONI DE TORDERA Aquesta setmana i fins dimarts 16 de maig, els alumnes de Tercer d’ESO estem ocupats amb el Treball de Síntesi “PATRIMONI DE TORDERA”.Ahir dilluns vàrem fer la primera ...
    Publicat a les 9 de maig 2017, 1:35 per Xavi Manresa
  • FI DE CURS DE 4t D'ESO A ITÀLIA (ACTUALITZAT 10/05/2017) Aquest dimarts, dia 9 de maig, els alumnes de 4t d'ESO marxem de viatge final de curs cap a Itàlia. Estarem a les ciutats de Florència i Roma, visitarem ...
    Publicat a les 10 de maig 2017, 6:55 per Xavi Manresa
  • ELS NENS I NENES DE P3 HEM ALLUNAT AMB EL NOSTRE COET Els nens i nenes de P3 hem fabricat uns coets molt xulos amb els que poder viatjar per l´espai.Com bons astronautes hem anat vestits amb tot el que ...
    Publicat a les 6 de maig 2017, 13:50 per Clara Serrano
  • CANTÀNIA LA NIT DELS MALSONS Dimecres, dia 3 de maig, els alumnes de 4t de Primària, vàrem anar a l'Auditori a la Cantània titulada "La nit dels malsons".Sinopsi:Tenir por no és dolent ...
    Publicat a les 5 de maig 2017, 1:50 per Pilar Izquierdo
S''estan mostrant les entrades 1 - 20 de 115. Mostra'n més »