ESCOLA OFICIAL D’IDIOMES DE VALÈNCIA DEPARTAMENT DE VALENCIÀ / INTERMEDI 1 / CURS 2009-2010
GRUP: DL-DC (17-19h) Professor: Salvador Jàfer Sistema d’avaluació
Destreses CE: Comprensió Escrita o Lectora, (llegir i comprendre un text) CO: Comprensió Oral o Auditiva, (escoltar i comprendre un enregistrament oral EE: Expressió Escrita (redacció de textos) EO: Expressió Oral (monòleg i diàleg).
Totes les avaluacions són obligatòries per als alumnes oficials. Hi haurà una prova final al mes de maig i una convocatòria extraordinària al setembre. Aquestes proves les elaborarà el Departament i inclouran les quatre destreses. El Departament ha decidit que l’alumne o alumna que tinga les últimes proves de cada destresa superades i una mitjana de curs superior o igual a 7, estarà exempt de fer-la. En la prova final es considerarà superada una destresa, i per tant serà qualificada com a Apte, si la puntuació obtinguda és igual o superior a 6.
Llibre de text Valencià Elemental, València, Castellnou Edicions (unitats 1-6). Llibres de lectura (hi haurà dos controls de lectura: un amb l’avaluació de gener i l’altre després de les vacances de Pasqua).
Horari d’atenció a l’alumne: dimarts, de 19 a 20h, al departament.
Bloc de Parlar i escriure
Informacions per a l’Intermedi 1
Divendres lectius
23 d’octubre, 27 de novembre, 8 de gener, 12 de febrer, 26 de març, 16 d’abril
Dies festius
9 i 12 d’octubre, 6, 7 i 8 de desembre, 22 de gener, 19 de març, 1 de maig.
Vacances
València, octubre de 2009 | |||||||||||||||||||||||||||